İşmont ile 2024 Kariyer Günlerine Özel Defile
İstanbul Arel Üniversitesi ile İşmont iş birliğiyle, sıra dışı iş kıyafetleri defilesi düzenledik. 21 Mayıs’ta düzenlenen Kariyer Günleri açılışında, Moda Tasarım Bölümü öğrencilerimizin tasarladığı ve İşmont’un dikimini üstlendiği ürünler büyük beğeni topladı. Bu yenilikçi projede, her bir iş kıyafetini ilgili sektörde eğitim alan öğrenciler sergiledi ve böylece sadece tasarım ve üretim süreci değil, kıyafetlerin gerçek hayattaki kullanımları da vurgulandı.
Sektörde bir ilk olarak nitelendirilen bu proje, iş kıyafetleri alanında yeni bir standart belirliyor. İşmont olarak, 40 yılı aşkın süredir hizmet verdiğimiz iş kıyafetleri ve iş güvenlik ürünleri sektöründe, bu proje ile genç yeteneklere destek olmanın yanı sıra sektörün geleceğine de yatırım yapmış olduk.
Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü öğrencilerimiz, Orzax İlaç profesyonellerinin verdiği briefe dayalı olarak sunduğu kampanya çalışmalarıyla kurumsal iletişim ve pazarlama becerilerini geliştirdi. Yaratıcı fikirlerini başarılı sunumlarıyla desteklerken, sağlık sektöründeki gerçek projelerde deneyim kazanarak mezuniyetlerine adım atmadan önce sektörel deneyim elde etme imkanı buldular.
Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü öğrencilerimiz, DeFacto’nun pazarlama departmanı profesyonellerinden aldıkları briefe dayanarak etkileyici kampanyalarını hazırladılar. Kreatif fikirler ve stratejik yaklaşımla, markanın hedef kitlesine uygun sunumlarıyla dikkat çeken öğrencilerimiz, mezun olmadan önce sektördeki gerçek uygulamaları deneyimleme imkanı buldular.
Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü 4. sınıf öğrencilerinin proje derslerine iş birliği içerisinde olduğumuz Pastavılla markası dahil olmuştur. Kurumsal İletişim Biriminin verdikleri briefe istinaden öğrencilerimiz, bir ajans gibi takım çalışması ile veya bireysel olarak kampanyalarını hazırlayarak sektör profesyonellerine ve akademisyenlerimize sunumlarını yapmaktadır.
Aşçılık Bölümü öğrencilerinin proje derslerine iş birliği içerisinde olduğumuz Güral Gastro markası dahil olmuştur. Kurumsal İletişim Biriminin verdikleri briefe istinaden öğrencilerimiz, bir ajans gibi takım çalışması ile veya bireysel olarak kampanyalarını hazırlayarak sektör profesyonellerine ve akademisyenlerimize sunumlarını yapmaktadır.
Reklamcılık Vakfı’nın, yetenekli gençlerin mesleğe adım atmalarını amaçlayan Adforce etkinliğini kampüsümüzde gerçekleştirdik. Ekinlik kapsamında Titrifikir Reklam Ajansı Kurucu Ortağı ve CCO’su Kerem Kanık öğrencilere yaratıcı briefi verdi. Brief doğrultusunda yapılan çalışmalardan en başarılı bulunan ilk üç fikrin sahibi öğrencimiz ajansta stajyer olma şansı yakaladı.
“Pınar ile Kısık Ateş Var” etkinliğinde Elif Çıtak ile ‘Üretici Şef Olmak’ konu başlıklı söyleşisi ile tecrübelerini Gastronomi kulübümüzle paylaşırken öğrencilerimizin sorularını da yanıtladı. Söyleşi sonrası ‘Yanık Cheesecake ve Dondurma’ atölye çalışması öğrencilerimizin katılımıyla gerçekleşti.
HD Holding İnsan Kaynakları Direktörü Beste Şirin, Pidem İnsan Kaynakları Müdürü Meltem Evci Saka ve Ücretlendirme & Yan Haklar Yöneticisi Simge Saltık Ural öğrencilerin kariyer adımları ile ilgili sorularını cevaplandırdı. İnsan kaynaklarında izlenen süreçler hakkında, iş başvurularında, CV hazırlamada ve mülakatlarda işverenlerin bekledikleri yetkinlikler konusunda öğrencileri bilgilendirdi. Sohbet esnasında öğrencilerin kendilerini tanımalarına yardımcı olacak bir kişilik testi uygulaması da yapıldı.