Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü öğrencilerimiz, Pastavilla iş birliğiyle gerçekleştirilen yaratıcı reklamcılık proje Brief toplantısında sektör ile Kemal Gözükara Yerleşkemizde buluştuk. Öğrencilerimiz, kendilerine sunulan Brief doğrultusunda projeleri kapsamında kampanyalarını oluşturacak ve sunumlarını gerçekleştirecekler
Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü öğrencilerimiz tarafından, omg! iletişim – Casper Ürün Lansmanı kapsamında hazırlanan yaratıcı kampanyaların sunumları başarıyla tamamlandı. Sektörün deneyimli isimlerinden oluşan jüri tarafından değerlendirilen projeler sonucunda; birincilik ödülünü Yağmur Naz Karakaya, ikinciliği Eray YIĞIT, üçüncülüğü ise Zeynep Nur EKŞİ kazandı. Tüm öğrencilerimizi tebrik eder, başarılarının devamını dileriz.
Endüstri Mühendisliği öğrencisi Tayyip Kaplan, Bunzl BursaPazarı’nda gerçekleştirdiği staj süresince üretim planlama süreçlerinde yaşanan manuel işlem yoğunluğu ve sistemsizlik sorunlarını gözlemleyerek çözüm odaklı bir proje geliştirdi.
Proje kapsamında, mevcutta Excel üzerinden yürütülen üretim planlama süreci, Bunzl tarafından kullanılan Canias ERP sistemine entegre edildi. Bu entegrasyon sayesinde planlama işlemleri artık otomatik, optimize ve sistematik bir biçimde ERP üzerinden yürütülebilir hale getirildi.
Uygulamaya alınan yeni sistemle birlikte planlama süreçlerinde hem hız hem de doğruluk önemli ölçüde artırıldı. Ayrıca, tüm planlama faaliyetlerinin izlenebilirliği sağlanarak kurumsal verimliliğe katkı sunuldu.
İstanbul Arel Üniversitesi Moda Tasarım Programı öğrencileri, 2024-2025 eğitim yılı bitirme projesi kapsamında “Moda Engel Tanımaz” başlıklı toplumsal fayda odaklı bir çalışma yürütmektedir. Engelli ve engeli olmayan bireylerin giyim ihtiyaçlarını bir araya getiren bu proje, evrensel ve kapsayıcı moda anlayışını benimseyerek estetikle birlikte işlevselliği ön planda tutan tasarımlar geliştirmeyi amaçlamaktadır. Öğrenciler, bu projeyle sadece tasarım becerilerini değil, aynı zamanda sosyal sorumluluk bilinciyle hareket ederek farklı bireylerin yaşamlarını kolaylaştırmaya yönelik duyarlılıklarını da geliştirme fırsatı bulmaktadır.
İşmont ile 2024 Kariyer Günlerine Özel Defile
İstanbul Arel Üniversitesi ile İşmont iş birliğiyle, sıra dışı iş kıyafetleri defilesi düzenledik. 21 Mayıs’ta düzenlenen Kariyer Günleri açılışında, Moda Tasarım Bölümü öğrencilerimizin tasarladığı ve İşmont’un dikimini üstlendiği ürünler büyük beğeni topladı. Bu yenilikçi projede, her bir iş kıyafetini ilgili sektörde eğitim alan öğrenciler sergiledi ve böylece sadece tasarım ve üretim süreci değil, kıyafetlerin gerçek hayattaki kullanımları da vurgulandı.
Sektörde bir ilk olarak nitelendirilen bu proje, iş kıyafetleri alanında yeni bir standart belirliyor. İşmont olarak, 40 yılı aşkın süredir hizmet verdiğimiz iş kıyafetleri ve iş güvenlik ürünleri sektöründe, bu proje ile genç yeteneklere destek olmanın yanı sıra sektörün geleceğine de yatırım yapmış olduk.
Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü öğrencilerimiz, Orzax İlaç profesyonellerinin verdiği briefe dayalı olarak sunduğu kampanya çalışmalarıyla kurumsal iletişim ve pazarlama becerilerini geliştirdi. Yaratıcı fikirlerini başarılı sunumlarıyla desteklerken, sağlık sektöründeki gerçek projelerde deneyim kazanarak mezuniyetlerine adım atmadan önce sektörel deneyim elde etme imkanı buldular.
Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü öğrencilerimiz, DeFacto’nun pazarlama departmanı profesyonellerinden aldıkları briefe dayanarak etkileyici kampanyalarını hazırladılar. Kreatif fikirler ve stratejik yaklaşımla, markanın hedef kitlesine uygun sunumlarıyla dikkat çeken öğrencilerimiz, mezun olmadan önce sektördeki gerçek uygulamaları deneyimleme imkanı buldular.
Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü 4. sınıf öğrencilerinin proje derslerine iş birliği içerisinde olduğumuz Pastavılla markası dahil olmuştur. Kurumsal İletişim Biriminin verdikleri briefe istinaden öğrencilerimiz, bir ajans gibi takım çalışması ile veya bireysel olarak kampanyalarını hazırlayarak sektör profesyonellerine ve akademisyenlerimize sunumlarını yapmaktadır.
Aşçılık Bölümü öğrencilerinin proje derslerine iş birliği içerisinde olduğumuz Güral Gastro markası dahil olmuştur. Kurumsal İletişim Biriminin verdikleri briefe istinaden öğrencilerimiz, bir ajans gibi takım çalışması ile veya bireysel olarak kampanyalarını hazırlayarak sektör profesyonellerine ve akademisyenlerimize sunumlarını yapmaktadır.
Reklamcılık Vakfı’nın, yetenekli gençlerin mesleğe adım atmalarını amaçlayan Adforce etkinliğini kampüsümüzde gerçekleştirdik. Ekinlik kapsamında Titrifikir Reklam Ajansı Kurucu Ortağı ve CCO’su Kerem Kanık öğrencilere yaratıcı briefi verdi. Brief doğrultusunda yapılan çalışmalardan en başarılı bulunan ilk üç fikrin sahibi öğrencimiz ajansta stajyer olma şansı yakaladı.
“Pınar ile Kısık Ateş Var” etkinliğinde Elif Çıtak ile ‘Üretici Şef Olmak’ konu başlıklı söyleşisi ile tecrübelerini Gastronomi kulübümüzle paylaşırken öğrencilerimizin sorularını da yanıtladı. Söyleşi sonrası ‘Yanık Cheesecake ve Dondurma’ atölye çalışması öğrencilerimizin katılımıyla gerçekleşti.
HD Holding İnsan Kaynakları Direktörü Beste Şirin, Pidem İnsan Kaynakları Müdürü Meltem Evci Saka ve Ücretlendirme & Yan Haklar Yöneticisi Simge Saltık Ural öğrencilerin kariyer adımları ile ilgili sorularını cevaplandırdı. İnsan kaynaklarında izlenen süreçler hakkında, iş başvurularında, CV hazırlamada ve mülakatlarda işverenlerin bekledikleri yetkinlikler konusunda öğrencileri bilgilendirdi. Sohbet esnasında öğrencilerin kendilerini tanımalarına yardımcı olacak bir kişilik testi uygulaması da yapıldı.