Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü 4. sınıf öğrencilerinin proje derslerine iş birliği içerisinde olduğumuz Pastavılla markası dahil olmuştur. Kurumsal İletişim Biriminin verdikleri briefe istinaden öğrencilerimiz, bir ajans gibi takım çalışması ile veya bireysel olarak kampanyalarını hazırlayarak sektör profesyonellerine ve akademisyenlerimize sunumlarını yapmaktadır.
Aşçılık Bölümü öğrencilerinin proje derslerine iş birliği içerisinde olduğumuz Güral Gastro markası dahil olmuştur. Kurumsal İletişim Biriminin verdikleri briefe istinaden öğrencilerimiz, bir ajans gibi takım çalışması ile veya bireysel olarak kampanyalarını hazırlayarak sektör profesyonellerine ve akademisyenlerimize sunumlarını yapmaktadır.
Reklamcılık Vakfı’nın, yetenekli gençlerin mesleğe adım atmalarını amaçlayan Adforce etkinliğini kampüsümüzde gerçekleştirdik. Ekinlik kapsamında Titrifikir Reklam Ajansı Kurucu Ortağı ve CCO’su Kerem Kanık öğrencilere yaratıcı briefi verdi. Brief doğrultusunda yapılan çalışmalardan en başarılı bulunan ilk üç fikrin sahibi öğrencimiz ajansta stajyer olma şansı yakaladı.
“Pınar ile Kısık Ateş Var” etkinliğinde Elif Çıtak ile ‘Üretici Şef Olmak’ konu başlıklı söyleşisi ile tecrübelerini Gastronomi kulübümüzle paylaşırken öğrencilerimizin sorularını da yanıtladı. Söyleşi sonrası ‘Yanık Cheesecake ve Dondurma’ atölye çalışması öğrencilerimizin katılımıyla gerçekleşti.
HD Holding İnsan Kaynakları Direktörü Beste Şirin, Pidem İnsan Kaynakları Müdürü Meltem Evci Saka ve Ücretlendirme & Yan Haklar Yöneticisi Simge Saltık Ural öğrencilerin kariyer adımları ile ilgili sorularını cevaplandırdı. İnsan kaynaklarında izlenen süreçler hakkında, iş başvurularında, CV hazırlamada ve mülakatlarda işverenlerin bekledikleri yetkinlikler konusunda öğrencileri bilgilendirdi. Sohbet esnasında öğrencilerin kendilerini tanımalarına yardımcı olacak bir kişilik testi uygulaması da yapıldı.